jeaneomrperfekt.blogg.se

Jag heter Jeane Strömberg och bor i Åtvidaberg. Tillsammans med min häst Mr Perfekt ska jag åka på en otrolig spännande resa. Välkommen att följa oss till EuroPaint 2015.

Dom bästa

Publicerad 2015-09-01 21:50:26 i Allmänt,


Mina underbara fantastiska vänner kom och överraskade med blommor, tårta och bubbel för att fira våra framgångar på EM. Det är så värdefullt att ha dessa vänner i sin vardagsträning, som bollplank, som hejarklack, som underbara vänner som alltid finns där i vått o torrt. Några saknas på bilden då dom inte hade möjlighet att komma. Men ni vet alla hur mycket ni betyder för mig/oss ❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-02 01:07:27

Hade varit så kul att vara med när ni kom hem, lite långt bara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela